© 2018 DANIKA DIENSTENCHEQUES

Bij DANIKA zijn we steeds op zoek naar steengoede consulenten want onze Danikaantjes verdienen énkel het beste!

Jij bent de eerste contactpersoon van klanten en medewerkers en het gezicht van ons schitterende bedrijf. Jouw taak bestaat er niet alleen in om alle meldingen (zowel telefonisch als aan de balie) binnen het onthaal aan te nemen en correct te verwerken, maar vooral om als verantwoordelijke jouw buitendienstmedewerkers op een motiverende manier te begeleiden in alle facetten van hun tewerkstelling. Dit houdt ondermeer concreet in dat je contacten met klanten onderhoudt i.f.v. planningen en een efficiënte werkrelatie met de medewerker. Verder wordt er verwacht dat je medewerkers permanent motiveert d.m.v. de opbouw van een vertrouwensband, frequente contacten, functioneringsgesprekken, regelmatige overlegmomenten met jouw teamcoördinator…

Daarnaast dien je al deze zaken administratief te verwerken binnen het planningsprogramma dat ons bedrijf hanteert en waarvoor er een opleiding op de werkvloer voorzien wordt. Kortom, jouw sociale vaardigheden zijn van groot belang en gaan hand in hand met jouw zin voor administratie en nauwkeurigheid.

Je voert ook vaak gelijktijdig verschillende specifieke taken uit zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarom is een goed organiserend vermogen, een hoge mate van zelfstandigheid, stressbestendigheid, klantvriendelijkheid en assertiviteit jouw tweede natuur.

Herken je jezelf in dit profiel? Werk je momenteel als consulent bij een ander Dienstenchequebedrijf? Of heb je gewoon zin in leuke uitdaging? Contacteer ons vandaag nog door jouw motivatiebrief en cv door te sturen via mail

Tot snel!

TEAM DANIKA